Všeobecné obchodní podmínky
Postup a podmínky poskytování služeb
1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
Rezervace služeb přes webové stránky
1. Rezervace termínu Služeb probíhá přes rezervační formulář dostupný na webové stránce www.edenio.cz.
2. Klient se zavazuje při rezervaci termínu na webové stránce uvádět správné a pravdivé údaje.
3. Zasláním objednávky přes rezervační systém Klient stvrzuje, že se seznámil s VOP, platným ceníkem a že s nimi souhlasí.
4. Společnost je vždy oprávněna v závislosti na posouzení individuální rezervace Klienta (druh ošetření, posouzení zdravotního stavu, věk Klienta) požádat Klienta o další dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
5. Klient je povinen zrušit či změnit rezervovaný termín minimálně 24 hodin před sjednaným termínem a to telefonicky +420 774 611 553, osobně nebo prostřednictvím e-mailové adresy info@edenio.cz.
6. Platbu zvolené služby pomocí rezervace lze uskutečnit platební kartou prostřednictvím služby Stripe.
7. Dojde-li před sjednaným termínem ke skutečnosti, že Společnost je nucena zrušit závaznou rezervaci termínu vyšetření, je povinna Klienta o tomto bezodkladně informovat a nabídnout mu nový termín. Nebude-li s Klientem sjednán nový termín, je Společnosti rovněž povinna vrátit Klientovi zaplacenou službu.
8. Nedostaví-li se Klient v rezervovaném termínu na objednanou službu, ani tento termín řádně v souladu s VOP včas nezmění, event. nezruší, částka za službu propadá bez nároku na vrácení peněz společnosti MADENA s.r.o. a za službu není poskytnut náhradní termín.
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
Práva a povinnosti smluvních stran
1. Společnost je povinna dodržovat zásady GDPR ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) související se zpracováním osobních údajů Klienta.
2. Společnost neručí za správnost jí provedené diagnostiky nebo správnost navrženého individuálního postupu při poskytnutí Služeb, pokud Klient/zákonný zástupce nebo opatrovník poruší své povinnosti, tj. zejména neposkytne Společnosti nezbytnou součinnost a nesdělí úplné a pravdivé informace pro relevantní posouzení jeho zdravotního stavu.
3.Před zahájením poskytování Služeb je Klient povinen Společnost (masér, kosmetička, terapeutka) kompletně informovat o svém zdravotním stavu, tj. o všem, co je způsobilé ovlivnit poskytování Služeb Společností.
4. Před zahájením poskytnutí Služeb masér/kosmetička/terapeutka srozumitelným způsobem v dostatečném rozsahu informuje Klienta o navrženém individuálním postupu při poskytnutí Služeb včetně jeho účinků, případných rizik a zdravotních kontraindikací, popřípadě alternativních možností poskytnutí Služeb. Dále Klient prohlašuje, že byl Společností před poskytnutím Služeb seznámen mimo jiné s VOP, ceníkem, informovanými souhlasy.
5. Klient má právo znát jméno a příjmení masér/kosmetička/terapeutka a jiných odborných pracovníků přímo zúčastněných na poskytování Služeb.
6. Klient má právo reklamovat vady poskytovaných Služeb dle těchto VOP.
7. Společnost má právo kdykoli odmítnout poskytování Služeb Klientovi, a to i bez uvedení důvodů, zejména však z důvodu nevhodnosti daných Služeb ve vztahu ke zdravotnímu stavu Klienta a z důvodu kapacitních.
8. Společnost má právo pořizovat fotografie a audiovizuální záznamy průběhu poskytování Služeb, a to pro vedení interních záznamů terapeutické dokumentace a pro možnost vyhodnocení, zda poskytované Služby přináší pozitivní výsledek. Tyto záznamy je Společnost oprávněna využít i pro vlastní účely, se souhlasem Klienta je oprávněna tyto záznamy zveřejnit.
9. Klient není oprávněn bez vědomí a výslovného souhlasu pořizovat nahrávky či jiné záznamy konzultací, provádění zákroků a dalších úkonů v provozovně Společnosti a dále není oprávněn veřejně prezentovat jakékoliv takové nahrávky či záznamy např. na internetu, sociálních sítích apod., nebude-li se Společností dohodnuto jinak. V případě porušení této povinnosti je Klient povinen Společnost zaplatit smluvní pokutu ve výši 100 000,- Kč splatnou v okamžiku vzniku povinnosti uhradit smluvní pokutu, tj. v den porušení.
Ukončení smluvního vztahu a odstoupení od smlouvy
1. Klient má právo odstoupit od Smlouvy do 24 hodin před sjednaným termínem. Telefonicky na telefonním čísle +420 774 611 553, emailem na info@edenio.cz nebo osobně.
2. Společnost může vrátit peníze za zaplacené nečerpané služby, jestliže Klient nečerpal Službu z důvodu neočekávaných událostí, zejména z důvodu úrazu, nemoci nebo jiné náhlé události znemožňující mu dostavit se k provedení Služby, je povinen toto sdělit neprodleně Společnosti. Společnost si vyhrazuje právo, posoudit každý případ individuálně a peníze nevrátit.
3. Smluvní vztah mezi Klientem a Společností může být ukončen z následujících způsobů:
• dohodou,
• zánikem Společnosti,
• smrtí Klienta,
• zánikem oprávnění Společnosti k poskytování Služeb (zanikne-li oprávnění pouze z části,
zaniká smluvní vztah pouze v rozsahu, na která se zaniklá část oprávnění vztahuje),
• odstoupení Klienta od Smlouvy,
• odstoupením Společnosti od Smlouvy.
Platební podmínky
Platby za služby společnosti MADENA s.r.o. jsou realizovány před čerpáním služby prostřednictvím online rezervačního systému WIX. Platbu lze provést platební kartou s možností využití Apple Pay v mobilním telefonu. Platba je považována za uhrazenou okamžikem jejího úspěšného dokončení v systému.
Služby hrazené v recepci studia edenio je možné hradit platební kartou, hotově, PLUXEE, QR kódem. Skupinové lekce jóga lze hradit pomocí karty Multisport a Benefit+.
Reklamace
1. V případě reklamace Služeb je Klient povinen uplatnit své požadavky na nedostatky bez zbytečného odkladu přímo u Společnosti tak, aby mohly být odstraněny ihned na místě. Pokud toto není možné, Klient upozorní na vady písemnou formou, a to bezodkladně od chvíle, kdy zjistil či mohl zjistit vadné plnění nebo porušení povinnosti Společnosti.
2. Klient je povinen srozumitelně sdělit, v čem spočívá jím vytýkaná vada nebo porušení povinností Společností a poskytnout náležitou součinnost k vyřízení reklamace a odstranění závadného stavu.
3. Společnost je povinna nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace sdělit Klientovi své stanovisko v dané věci. V odůvodněných případech může lhůta činit až 60 dní, Společnost je však povinna o této skutečnosti Klienta předem informovat.
4. V případě, že reklamace bude posouzena jako oprávněná, má Klient právo na přiměřenou slevu z ceny Služeb či doplnění chybějícího rozsahu v náhradním termínu.
5. V případě, že reklamace bude shledána jako neoprávněná, bude Klient písemně vyrozuměn s uvedením důvodů.
Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Společnost je oprávněna jednostranně měnit a doplňovat tyto VOP. Jestliže dojde k takové změně, bude nová verze VOP zveřejněna na webových stránkách s datem účinnosti provedené změny.
2. Klient souhlasí s tím, aby se smluvní vztah, jakožto i veškeré právní vztahy vzniklé na základě tohoto smluvního vztahu, mezi ním a Společností řídil právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a právními předpisy upravujícími poskytování zdravotních služeb.
3. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 14.09.2023 do odvolání a nahrazují veškeré
předchozí VOP.